Egzistuoja vieningos taisyklės, kurių turi būti laikomasi norint saugiai dirbti su kėlimo ir pervežimo technika.

  • Progresijos taisyklė. Ši taisyklė reiškia, kad sandėliuojant krovinius ant stelažų reikia sunkiausius krovinius krauti apačioje, o lengviausius – viršuje.
  • Negalima stovėti po pakeltu kroviniu ar manevruoti su krovinį gabenančia technika.
  • Apsaugų sumontavimas. Ant stelažų turi būti sumontuojamos apsaugos, kurios atsitiktinio susidūrimo atveju padėtų ir technika remtųsi ne į stelažo korpusą, o į apsaugą.
  • Vežimėlio tempimas. Vežimėlio nerekomenduojama stumti, nes gali lūžti jo rankenos.
  • Hidraulinio vežimėlio pakėlimas. Transportuojant hidraulinį vežimėlį, jis turi būti keliamas. Kitu atveju, jeigu grindys bus nelygios, tai apkrova teks ne ratams, o juos laikančiom detalėms. Tos detalės gali sulūžti.

Norint išvengti bet kokių traumų, būtina gerai įsivertinti autokrautuvo visus eksploatacinius veiksnius:

  • Didelis mašinos svoris. Nuo 2,2 iki 5 t.
  • Nemažas pervežamo krovinio svoris. Nuo 1 iki 3,5 t.
  • Ribota darbo erdvė.
  • Palyginti nemažas greitis.
  • Pasikeičiantis svorio centras krovinį keliant ar nuleidžiant.

Dažniausiai traumos yra patiriamos, kad važiuoja su autokrautuvu per dideliu greičiu ir apvirsta. Siekiant pagerinti vairuotojų apsaugą, yra tobulinami saugos diržai, tvirtinami vairuotojo kabinos atitvarai ir panašiai.

Ne tik gerinama vairuotojų apsauga, bet ir ergonomika:

  • Mažėja autokrautuvų keliamos vibracijos.
  • Gerėja matomumas iš operatoriaus vietos.
  • Transportas pats ties posūkiais sumažina greitį.
  • Gerinama vairo kolonėlės konstrukcija.

Autokrautuvai tobulėja ir modernėja bei atsiranda vis daugiau elektroninių saugumo priemonių:

  • Sistema, kuri fiksuoja operatoriaus buvimą.
  • Sistema, kuri stabdo krautuvą, blokuoja stiebo kėlimą ir pasvyrimo funkcijas, jeigu operatorius palieka savo vietą.
  • Sistema, kuri informuoja garsiniu signalu tai, kad operatorius neįjungė stovėjimo stabdžio.
  • Sistema, kuri primena operatoriaus, kad neprisisegė saugo diržo.

Taigi, dirbant su kėlimo ir pervežimo technika reikia laikytis atsargumo ir saugumo priemonių.